Happy Hour på salongen. Hvordan å øke salget visse dager og tidspunkt

0

 

Har du dager når salg er svakt og du ikke har noen kunder? Dette skjer hos alle som driver salonger. Hudpleiesalonger og frisørsalonger. I dag skal vi fortelle deg hvordan du kan øke bookinger de dager og tider du har lav aktivitet. Jo nemlig med å implementere Happy Hour på salongen din !

Hva er det, og hvordan skal du markedsføre det overfor kundene dine? «Happy Hour», som navnet tilsier forteller jo hva saken dreier seg om og det er da en bestemt dag og bestemte tidspunkt til tilbyr bedre betingelser.

Men først må du vite hvilke dager dette gjelder og hvilke timer dette gjelder. Jeg går utfra at du har en kalender og kan analysere denne. Det er første steg.

Tenk deg at, etter å ha analysert kalenderen din, da har du trukket den konklusjon at mandag fra kl 12.00 – 16.00 eller tirsdager fra 10.00 – 14.00 har du færrest bookinger over hele uken og dermed ville det vært noe å gi dem en ekstra oppmerksomhet.

Neste steg er å sette i gang en kampanje og sende e-post til alle dine kunder om Happy Hour, f.eks med 50% rabatt den tiden. Dine kunder vil elske det. På denne måten kan du litt etterhvert se til at du får booket opp alle ledige timer. En fugl i hånden er bedre enn to i skogen sies det. Og det er nettopp det det er. Til tross du får en god del lavere inntekt for de timene da er det bedre med litt penger inn enn ikke noe og du er jo på stedet uansett.

Enda større effekt vil du få hvis du passer på å ikke ha en stående kampanje på dette uten annonserer dette for hver gang i en spesiell mail sendt ut til dine kunder. Dette vil og medføre at de vil ikke ta for gitt at denne uken skal de ha muligheten til en happy hour og du gjør dette innimellom når du har behov for det.

En slik kampanje kan se ut så her:

» I morgen, tirsdag 12. desember, er du velkommen til vår «Happy Hour» og nyte en uimotståelig 50% rabatt på alle våre behandlinger! Book din avtale via vår app eller vår bookingside. Vi venter på deg! «.

Pass på å sende dette ut på din Facebook side også og eventuelt en liten kampanje på facebook som da kan muligens gi deg nye kunder.

Takket være denne flotte kampanjen, vil du øke antall avtaler i dårlige tider og fremfor alt, du vil øke salget , du opprettholder en konstant faktureringsrytme. Sett disse ideene i praksis på din salong og sjekk effektivitieten!  Fortell oss gjerne hvordan det går. Vi elsker å få tilbakemeldinger på ideer vi gir ut.

Lykke til

Få utseendet – kobber refleksjon til håret

0

Kobber refleksjon

Lyse toner og dybde oppnås ved å kombinere varme og kalle toner på en kobberbase. Jane Birkins inspirerte 60-talls klipp er modernisert med en kortere kant.

FØR

Kompleksitet: Mellom
Fargeplassering: V-seksjon

Fargeformler:
A – Blondor Freelights + Freelights Developer 12%
B – Illumina farge 7/43 + Welloxon Perfekt 6%
C – Illumina farge 7/81 + Welloxon Perfekt 6%

Klipp

Trinn 1: Del håret i 4 seksjoner. Start på baksiden, ta diagonale seksjoner og kutt til ønsket lengde. Fortsett opp og helt rundt til du er ferdig.

Trinn 2: Ta ut en triangulær del på forsiden av kanten.

Trinn 3: Ta horisontale deler, over-direkte til midten og kutt for å skape en buet kant.

Trinn 4: Når kanten er kuttet, løft håret opp og teksturiser med teksturiserende saks. Kontroller formen etter styling og definer videre.

Farge

Trinn 1: Start på baksiden og ta en V-seksjon: Arbeid i frihåndsteknikk, bruk farge A til midtlengder og endene bare.

Trinn 2: Fortsett å arbeide rundt sidene og toppdelen for å fullføre teknikken. Når tilstrekkelig løft er oppnådd, skyll, sjampo og nøytraliser. Bløttørk håret.

Ekspert Tips: For å skape nivåer av lys og skygge, personliggjør fargeplasseringen med tanke på sluttstilen – slik at fargene gjenspeiler «lysrefleksjoner» og varierte bevegelser.

Trinn 3: Opprett samme V-seksjonene som tidligere. Start på baksiden, ta diagonale skiver og arbeid med frihåndsteknikk – bruk farge B til midtlengder og farge C til endene. På neste avsnitt gjelder kun farge C til midtlengder.

Trinn 4: Fortsett å jobbe opp og rundt, skift farger. Arbeid med kuttet, la noen seksjoner ut – tilpass plasseringen din til fullført. Utvikle og fjerne fargen på vanlig måte.

Stil

Trinn 1: Forbered håret med EIMI Perfect Setting og EIMI Ocean Spritz. Lag produktene og fordel jevnt i hele håret.

Trinn 2: Start på forsiden, ta horisontale seksjoner. Blåstørk med en liten rundborste, pakk håret rundt børsten og vri forsiktig og deretter trekk gjennom.

Ekspert Tips: Vrid- og trekkteknikken når du tørker, gir en myk børste settbevegelse.

Trinn 3: Når du arbeider gjennom til baksiden med samme teknikk, bruk en større rund pensel. Fortsett til fullført. FInish med EIMI Stay Styled.

Før og etter kobber refleksjon

Hvordan å få kunden tilbake til en hudpleiebehandling?

0

Noen av de som driver med hudpleiebehandlinger opplever at de ikke får solgt nok av slike behandlinger til samme kunde. Kunden kommer ikke tilbake til behandling som skal taes regelmessig for å oppnå god effekt.

Svaret er veldig enkelt. Terapeuten har ofte ikke det lille ekstra som må til for at kunden skal nyte godt av behandlingen. Det er en hårfin forskjell på en god og en gjennomsnitts-terapeut. Det er ikke bare bare å utdanne seg til å bli hudterapeut og så tro at alt går automatisk og dagene blir fulle med bookinger.

Kunden som besøker deg er ikke bare ute etter å få finere hud. Når en gjennomsnittskunde booker en hudpleiebehandling er det ofte for å skjemme bort seg selv litt.

Jeg har drevet stor klinikk før i tiden hvor kundebasen var på litt over 3000 og det var fullbooket hver dag. Jeg fikk veldig god innsyn i hva det var som gjorde at en kunde kom tilbake til en terapeut og hva som gjorde at andre ikke fikk nok kunder på ansiktsbehandlinger. Det er 2 faktorer som er meget viktig: velværefaktor og kunnskapsfaktor.

Velværefaktoren

Da blir det viktig med velværefaktoren. Da spiller faktisk resultatfaktor mye mindre rolle og det er derfor man ikke får inn kunden på nytt for å oppnå optimal effekt av selve hudpleien. Velværefaktor for kunden ligger i fingrene til terapeuten.

Det er en stor forskjell å få ansiktsmassasje som er mekanisk utøvd og kjapp enn en ansiktsmassasje som er følsom, riktig og forsiktig med bevegelser som beroliger og er avslappende. Du kan være så veldig flink teknisk men hvis du ikke klarer å få kunden til å slappe veldig godt av – da vil erindringen av behandlingen ligge slik at de har ikke noen hastverk å komme tilbake til deg.

Er du derimot den som klarer å få fullstendig avslapping og god stemning, da kan du være sikker på at det er ligger veldig lett for kunden å booke en ny behandling, kun pga de ønsker velværefaktoren som du har klart å skape.

Kunnskapsfaktoren

Jeg har prøvd å lære alle terapeuter som har jobbet hos meg at de ALLTID skal ta seg tid sammen med kunden, når kunden møter opp for første gang til ansiktsbehandling. Ta en god analyse, ta en god prat med kunden, vis at du vil løse et eventuelt hudproblem kunden har og vis at du har kunnskap om det de har ønske om å få løst.

Uansett hvor mange ganger man påpeker dette for nye terapeuter – og faktisk – eldre terapeuter, da er altfor mange terapeuter så veldig opptatt av penger at de ikke tar seg god tid til førstegangsbesøk hos en ny kunde.

Min erfaring er at de som tar seg god tid og virkelig viser sine kunnskaper for kunden, får en kunde som møter igjen og igjen, regelmessig for å nettopp få til en hudforbedring og da er de mindre opptatt av velværefaktoren.

Konklusjonen er at du bør ta deg god tid til første gangs besøk og du bør legge vekt på å være godt avslappet selv når du behandler kunden for dine følelser vil bli overført til kunden fra dine fingre når du tar ansiktsmassasjen. For enkelte er det dessværre slik at de aldri klarer steget fra å kun være mekanisk i behandlingen til å oppnå den optimale velværefaktor for kunden sin. Det er velværefaktoren som til syvende og sist vil gjøre deg til en god terapeut for kunden.

 

Chill app uten TONO avgift

0

Hvem av dere som driver salong kjenner ikke til problemet med musikk som må skiftes ut og problemer med å finne noe som alle liker, noe som er avslappende for massasje, hudpleiebehandlinger og andre behandlinger?

Synes du og det er kjedelig at du skal måtte betale en avgift for å ha musikk du selv har kjøpt? Dette er da akkurat det du trenger. Med denne musikken på salongen vil du ikke trenge å betale TONO avgift. Du finner både nydelig spa musikk, naturlyder med mer og du kan høre på ny musikk lenge på grunn av utvalget med denne appen, er veldig bredt. Test den selv, ettersom den er gratis i 30 dager.

Nå trenger du ikke å lete mer. Prøv Chill appen gratis i 30 dager. Nydelig spa musikk.

Stort utvalg av musikk som passer å bruke når du tilbyr behandlinger.

Lurer Google deg for penger?

0

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Jeg var nå nettopp på telefon med Google adwords. Jeg var kokende sint på grunn av at de har tatt mye mer betalt for sin tjeneste enn hva jeg har tillatt dem å gjøre.

Jeg ringer Google for å undersøke hva skjer her. Jo mye ble det om svar og damen jeg snakket med begynte gang på gang å snakke om overspending. Det hun i nøtteskall prøvde å forklare gang på gang når jeg innimellom sa til henne at hun var dum som ikke kunne regne, var at Google bruker maks det beløpet jeg sier det skal brukes på 1 døgn og hvis jeg ikke bruker det opp på 1 døgn da bruker de det dagen etter. De akkumulerer det jeg ikke bruker. Greit det men det er tydelig at de akkumulerer i det uendelige som gjør det håpløst og umulig for meg å kontrollere kostnadene mine og jeg går langt utover det jeg ønsker å bruke av mine midler pr døgn pga hvis jeg er under 1 dag da tar de og akkumulerer det til en periode senere. Jævla svin tenkte jeg og jeg er kokende sint på grunn av dette.

Nedenfor er utdrag av min annonsekonto. Jeg bestemte meg for å bruke maks 80 USD pr døgn.

Jeg betaler inn på min annonsekontototalt 500 USD som jeg skal ettersom jeg har lov å bruke til 500 USD og så må jeg betale inn på kontoen igjen for ny 500 USD. Dette betyr at jeg skal kunne annonsere i 6,25 døgn.

Å nei så feil jeg tok. Jeg ringer Google og de påstår at nå kan de gjøre ting annerledes og jeg har godtatt de nye betingelsene. Jeg påpeker for damen jeg snakker med at Jeg har betalt mitt på dagen 12 nov 500 USD og så prøver de å trekke meg nye 500 USD den 15. nov ! – Altså 12, 13, 14 og 15 nov skal jeg ha brukt USD 522,76 som da er 130,69 USD pr døgn!

Jeg påpekte for damen at dette var ikke normal akkumulering slik jeg så det. Dette var jo bruk på 50 USD mer pr døgn enn hva jeg var innforstått med.

Ja men, ja men du har jo godtatt vår nye kontrakt, sa hun igjen og igjen.

Jeg så at Google kunne gå til et sted jeg ikke liker selv å gå til, så å si og sa jeg aldri kommer til å bruke Google adwords igjen og at jeg ville ha mine 50 USD x 4 dager tilbakebetalt. Dessuten når jeg har tenkt å bruke 80 USD pr døgn og så tilfeldig noen måneder eller who knows what hvor lang tid tilbake har jeg ikke brukt så mye pr døgn, ikke snakk om alle de dager jeg setter annonsekampanjer på pause, kanskje de til og med tar de dagene med, for dette var helt jævlig og jeg ble kokende sint og veldig forbannet og jeg kan bare ikke så stygge ord på norsk, som jeg har lyst å bruke om dette.

Google som er stor og har stor makt og styrer hele verden med søkemotorer de har og jeg føler de nå missbruker sin situasjon som stor aktør og tråkker på oss små som så klart missforstår sånne ting og blir på en meget ekkel måte overrasket når de plukker altfor mye penger av meg på veldig kort tid.

Yep, Google kan gå til et sted jeg liker aller minst og jeg kommer aldri til å bruke Google adwords igjen hvis jeg ikke får tilbake mine penger og en unnskyldning og en forandring på deres grusomme måte å plukke penger av folk.

Jeg vil herved gi alle en varsel, vit hva du gjør når du bruker Google adwords, for plutselig blir du klar over at de har plukket masse penger av deg du ikke hadde planlagt å bruke slik. Å fy, å fy!

Utdrag fra min annonsekonto:

15. nov. 2017
Kampanjeaktivitet: 520 klikk

USD 159,45
14. nov. 2017
Kampanjeaktivitet: 519 klikk

USD 217,61
13. nov. 2017
Kampanjeaktivitet: 333 klikk

USD 66,10
12. nov. 2017
Kampanjeaktivitet: 245 klikk

USD 79,60
12. nov. 2017
Betaling:

−USD 500,00

Slik bruker du påvirkningsmarkedsføring i sosiale nettverk

0

Bruk av innflytelse er en av de mest brukte markedsføringsstrategiene i dag, på grunn av impuls og effekt den har på forbrukerne av sosial media.

Nettsteder som spesialiserer seg på dataanalyse mener at den type markedsføring vil være veldig sentral de neste åren.

På samme måte er bruken av sosiale nettverk stadig viktigere for bedrifter, siden bruk av disse digitale plattformene er nå prioritert av brukerne som nå regnes å være rundt 2,7 milliarder mennesker som er aktivt bruker sosiale nettsteder på daglig basis. Noe som gjør dem ideelle kandidater for oss som ønsker å markedsføre noe.

Hvis du vil lage en kraftig kombinasjon innen markedsføring da bør du bruke følgende når du markesfører deg:

  • påvirkning i sosial media gjennom artikler
  • sosial media gjennom annonser på egne sider på sosiale nettsteder
  • sosial media annonser kjøpt feks hos facebook
  • google annonser
  • epost til kunder
  • eventuell annonsering i nærområde
  • annonse utenfor eventuell butikk eller salong du har
  • representativ webside
  • bloggmaterial som er søkemotoroptimalisert

Kombinasjon av alt oven vil kunne gi deg et kraftig verktøy i markedsføringen.

Hvordan å bruke påvirkning i sosial media?

Hvordan kan markedsføringsstrategien forbedres med bruk av påvirkning i sosiale nettverk?

  • Først må vi spørre oss «Hva er innflytelse?» Når du forstår dynamikken av innflytelse og hvordan den hele tiden utvikler seg har du fått med deg del av det vi kan bruke som påvirkning innen sosial media. Forbrukerne er ikke statiske, det er alltid noe som påvirker dem og får dem til å forandre sin mening, hele tiden.
  • Identifiser hvor du har mulighet å påvirke og hva du har mulighet å påvirke
  • Forstå de ulike kategoriene av påvirkere innen sosiale nettverk og skap en kampanje i henhold til målgruppen din.
  • Se på å tilknytte til deg påvirkere eller delta i å påvirke for eksempel gjennom å få legge ut artikler hos kjente magasiner.
  • Identifiser hvilke som er merkevareambassadører og kan spre ord om dine tjenester eller ditt produkt

Påvirkning i sosial media har kommet for å bli og vil i fremtiden ha enda større effekt. Se til å ikke gå glipp av den nye trenden.

5 e-postmarkedsføring ideer for å gjenopprette kontakt med kunder

0

 

Mange bedrifter er opptatt av å fokusere på å øke salget blant nye kunder uten å innse det reaktivere den inaktive kunden er lettere, raskere og kan gi kortsiktig salg. Disse kundene kjenner deg allerede og vet hvordan du jobber, men av en eller annen grunn har de besluttet å slutte å komme. Kjenner du til dette? Finnes det en løsning? Det finnes en gyllen vei til å få de tilbake. Vil du vite hvordan du gjør det? Fortsett å lese!

Før du starter denne prosessen, bør du stille deg noen spørsmål:

A. Hvor lenge vil det ta for en klient å bli ansett som inaktiv? Omtrent 6 måneder i gjennomsnitt (det vil avhenge av type behandlinger som normalt gjøres).

B. Hvorfor sluttet de å komme? Bli kjent med årsaken? Er det fordi kvaliteten på produkter var skuffende, fordi ventetiden var for lang, var kunden ikke fornøyd med resultatet av en behandling, fordi han fant noe billigere, begynte å gå til en venn, osv.?

C. Hva var kundens favorittbehandlinger? Besøk kundens historie og de rapporter du har og se på hvilke tjenester de har brukt mest, hvor ofte og hva du kan tilby dem i dag (hårfjerning, ansiktsbehandling, kroppsbehandling, osv.)

D. Er dataene du har i kundedatabasen riktig? Sjekk dem og se om de siste gangene du har sendt ut e-post, har kunden åpnet dem eller klikket på linken. Dette vil hjelpe deg med å vite om de fortsatt er interessert, hvis de i hele tatt mottar meldingene dine, eller e-post kontoen dems er blitt inaktiv.

Svar på disse spørsmål er nøkkelen til å gjenopprette kontakt. Hvis du kjenner årsakene da finnes det tiltak, da kan du gjenopprette kontakt med riktig metode. Ikke la kundene glemme deg!


5 idéer som vil hjelpe deg å få kundene tilbake

1. Fortell kunden at du savner dem. Før du selger, må du elsker og gjenerobre. En kunde som blir stimulert på riktig måte vil være mer mottakelig for å høre hva du har å si, en som ikke har blitt hørt fra eller som har fått et overskudd med salgsmailer. Det finnes en god måte å gjenoppta kontakten ‘ Vi savner deg! Vi ønsker å tilby deg 10% rabatt og en gave når du kommer til oss neste gang ‘.

2. Hvis kunden har vært misfornøyd med kvaliteten på en tjeneste eller et produkt , informer ham om at du har løst problemet og inviter dem til å prøve det som var kundens favorittbehandling. Tenk deg at en av dine tapte kunder forlot deg pga negativ uttale på Facebook, og hevdet at den siste gangen de var hos deg måtte de vente lenger enn ønskelig, og da til slutt ikke fikk en god behandling. Så langt har du ingen problemer. Hvis unnskyldningen du ga vedkommende på den tiden, fungerte ikke og kunden bestemte seg for ikke å komme tilbake på en lang stund, da må du begynne å jobbe med det. Send et nyhetsbrev som annonserer det du har optimalisert akkurat det som opplevdes vanskelig, si at nå går alt mye raskere, og du har justert tiden for å gi bedre service. Be dem om å komme tilbake, ledsag meldingen med et tilbud de ikke kan nekte. For eksempel, «20% rabatt på ditt neste besøk».

3. Prøv noe nytt og se om du liker det , tilby spennende nyheter til gamle forsvunne kunder og tilby en gratis prøveversjon! I så fall, fortell ham at du har fornyet ditt behandlingstilbud og har tatt med nye salgsprodukter siden de forlot stedet. Inviter vedkommende til å prøve de nye tjenestene og produktene, og gi 10% rabatt + gratis prøveversjon. La dem bli faschinert av nyheten!

4. Få 2 kunder gjennom 1 gammel kunde. Hvis du ikke vet nøyaktig hvorfor kunden har sluttet å komme, få oppmerksomheten tilbake med en god strategi: Gi kunden 2 gratisbehandlinger hvis de tar med en venn til en behandling hos deg. Du vil gjenopprette kontakt med din tapte klient og samtidig få en ny kunde. Kunden din vil elske ideen!

5. Ikke la deg kunden glemme deg! De hører ikke fra deg i gode tider. Du har hatt mange kunder og gode tider og har ikke brukt tid på å pleie kundekontakten på en stund fordi kundene kommer når de ønsker å komme. Du er kanskje ikke klar over at du har veldig mange kunder som du har faktisk glemt å minne på at du er der. Mange glemmer å samle på e-post lister og minne kunden på at de er der, men husker det plutselig når dårlig periode knakker på dørren. Ikke glem kundene dine. Send regelmessig ut e-post til dem med informasjon om nyheter, tilbud eller bare for å si at nå må de passe på å booke i god tid før jul for å få favorittbehandlingen sin. Dra nytte av e-post og kommunikasjon med kunden.

E-postmarkedsføring er viktig. Ikke glem kundene dine. Bruk smarte metoder for å finne frem til hva de ønsker seg og hvordan du kan få eksisterende kunder tilbake igjen og igjen. Automatisering av e-post vil hjelpe deg med å optimalisere forholdet ditt til kunden din og oppnå dine mål.

Hårfjerning med sukkervoks

0

Hårfjerning med sukkervoks er en mer skånsom metode å fjerne hår på kroppen enn med vanlig voks. Voksen fester seg blant annet ikke til huden, er mindre smertefull – i tillegg til at den har en rekke andre fordeler.

Denne hårfjerningsmetoden er en eldgammel behandling som kommer fra midtøsten. Tenikken er basert på å smøre sukkervoksen mot hårets vokseretning og fjernes ved å dra i hårets naturlige vokseretning. Voksen kleber seg ikke til huden, men fester seg rundt hårene og hårroten. På den måten blir det mindre motstand når håret fjernes og smerten blir vesentlig redusert i forhold til andre hårfjerningsmetoder. Dette gjør også behandlingen ideell for de med sensitiv hud og allergier. Og siden pastaen er så mild mot huden, kan det samme området behandles flere ganger.

Sukkerpastaen består av naturlige ingredisenser, som blant annet sukker, vann og sitron. Sukker i seg selv er et naturlig konserveringsmiddel som stopper veksten av bakterier, og sitronsyre virker som et naturlig antispetisk middel. I tillegg fungerer sukkervoksen som en peeling på døde hudceller, slik at huden etterlates silkemyk.

Ella Sugaring er et polsk merke som har er spesialisert seg på sukkervoks, og tilbyr en blanding av ulike sukkerpastaer for både varm og kald bruk til profesjonelle. Voksen er 100% naturlig og passer til alle hårtyper:

  • Ella Classic er en voks som skal varmes opp og passer best til behandlere med varme hender og varme rom.
  • Ella Soft Warm skal også varmes opp. Med denne voksen kan du også bruke strips hvis ønsket. Voksen passer best til personer med kalde hender og et kaldere rom.
  • Ella Soft Cool skal ikke varmes opp, og er flott å bruke til fjerning av hår på store områder som legger og rygg.
  • Ella Soft Cold er klar til bruk uten oppvarming i romtemperatur. Med denne må du bruke strips til å fjerne hårene.

Du finner alle ELLA produkter i butikken på Lørenskog eller online hos Salon.no

Plei vintertørre hender med parafinvoks

0

Alle kjenner vel til følesen av ekstra tørre hender i det vi går mot en kaldere tid. Da er behandling med varm parafinvoks et perfekt supplement til kundene dine – en behandling som har både en fuktighetsgivende og terapeutisk effekt.

Mange sliter med ekstra tørr hud om høsten og vinteren, og spesielt er hendene våre utsatte. Selv om mange er flinke til å fokusere på fuktighetsgivende produkter til ansiktet, så sluntrer de unna med god nok håndpleie. Tørr og ru hud eldes raskere, og derfor er det også viktig at hendene får rikelig med fuktighet og pleie.

Kulden gir nedsatt blodsirkulasjon slik at hud og negler får mindre tilførsel av næringsstoffer. Det fører til at celledelingen går langsommere og det samme gjelder fornyelsen av hudcellene. Med den varme parafinvoksen utvider blodårene seg og forbedrer blodsirkulasjonen igjen. Huden blir fantastisk myk og stram, i tillegg til at avfallsstoffer fjernes. 

Slik gjør du:

  • Dypp hendene flere ganger i den smeltede parafinen slik at det legger seg en tykk hinne med voks rundt.
  • Ta en plastpose over voksen og tre en frottevott over for å beholde varmen bedre.
  • Etter 10-15 minutter trekker du av vokslaget.
  • Gi gjerne kunden litt håndmassasje.

En slik behandling gir ikke bare rikelig med fuktighet til hud og negler, men den gir også kunden en avslappende og luksuriøs følelse i de ellers så kalde vinterdagene. Parafinvoksbehandling kan blant annet være et hyggelig supplement til en ansiktsbehandling. Hvor fristende vil det ikke være å ligge under et mykt pledd med hendene innpakket i varm parafin og frottehansker imens man får ansiktspleie!?! 

 

 

Er det på tide med facelift ?

0

Det er utrolig mange som driver salong og ikke har gjennomtenkt stil på salongen og så er det andre som har helt nydelig stil og gjennomtenkt til minste detalj.

Det du kan gjøre er å kikke litt på bilder jeg har samlet her og tenkt deg om to ganger. Hvilken salong ville du ønsket å møte opp på? Spør deg selv og da har du svaret om det er på tide med facelift for salongen din.

Det som kjennetegner en flott salong er at den er stilren og den er ikke overfull med produkter av 100 slag på bord og traller. Den gir et inntrykk som er behagelig og løfter opp. Den ser ren ut og den har ofte farger som gir kontraster.

Jo da det blir litt annet med ren kontraststil. Jeg lar og følge med som eksempel og påminnelse at altfor mange av salongene sovner på vakten og ser ikke hvor mye rot det pådrar seg og at det ikke ser særlig elegant ut å møte opp på et slikt sted men dessverre så er veldig mange som ser ut slik. Likeså da tenker man ofte ikke på at stoler man skal tilby kunden skal være behagelig. Benken skal være behagelig. Lyset, duften, luften, ja alt skal stemme. Jeg har ikke sjelden kommet inn på terapeut rom hvor jeg må minne de om å lufte ut når det lukter innestengt og klamt etter en massasjetime. Jeg forstår ikke at terapeuter ikke kan lære seg slike grunnleggende ting og tar seg tak i nakken og virkelig legger seg frem i å ha rommet elegant når de tar imot en kunde. Det er alfa omega i hvor du skal starte for å få folk inn igjen.

Er det kanskje på tide med en omgang facelift og selvinnsikt? Jeg bare spør ?

Se på rommet ditt og spør deg selv om du ville ønsket å komme hit som en kunde?

FØLG MED OSS

15,069FansLiker
188FølgereFølg

BEHANDLINGSIDÉER

Hårfjerning med sukkervoks

Hårfjerning med sukkervoks er en mer skånsom metode å fjerne hår på kroppen enn med vanlig voks. Voksen fester seg blant annet ikke til...