Salon Magasin
Alt for skjønnhetsbransjen

Påminn kundene

0 51

Har du en elektronisk database over dine kunder?  Ikke det? Da går du glipp av mye.

Visste du at hvis du ikke sender ut e-post ofte vil du gå glipp av muligheter ettersom du må stadig minne kundene om at du er der.

Jo tenker du, det kan være at noen synes det er kjedelig å få mailer, men i en verden vi lever i dag da må du rope ut at du er der og at du har flotte behandlinger du tilbyr.

Du vil ikke overleve hvis du ikke gjør det. Du trenger ikke å sende ut kampanjer hele tiden til tross du bør gjøre det med jevne mellomrom. Det er nok at du skriver noe som interesserer dine kunder.

Det som er mest viktig av alt er at du påminner kunden: «Husk meg – jeg er fremdeles her».

Det som så ofte skjer da er at en god prosentdel av kundene dine bestiller en time, til tross du ikke har sendt ut noen kampanje.

Jeg drev klinikk med over 3000 kunder og hver eneste gang jeg sendt ut en mail da kom det drøss med bookinger umiddelbart.

Send ut påminnelser 1-2 ganger pr uke hvis du har en liten skjønnhetssalong. Påminnelser sendes ut annenhver dag kan også være aktuelt hvis du har tusenvis av kunder.

Husk å minne kundene om din eksistens ellers går du glipp av tonn med muligheter.20


Bli med i vår gruppe hudpleie, frisør og markedsføring og få mange gode tips, selg brukte varer, annonser og lær deg mer om markedsføring.

Har du produkter du ønsker å selge? Nå kan du åpne din egen butikk hos Salon.

Skriv et svar

X